Szkolenia

Zapoznaj się z naszą ofertą szkoleń, kóra została przygotowana by kompleksowo i rzetelnie szkolić hotelarzy.

Sprawdź

Publikacje

Już wkrótce damy Państwu możliwość zapoznania się z naszymi publikacjami, dzięki którym zgłębią państwo wiedzę na temat powszechnie panujących zasad oraz wyznaczników stylu i klasy służby hotelowej.

Photo by Florian Klauer on Unsplash

Co wyróżnia Concierge Polska

high_quality

Jakość

Profesjonalizm

Wiedza

Pasja

Kultura

Dostępność

Skontaktuj się

Prosimy Państwa o kontakt w celu nawiązania współpracy w zakresie szkoleń hotelarzy.

Sprawdź

Photo by NordWood Themes on Unsplash

O mnie

Sylwia Bortniak-Misztal

"Wiedza stwarza nadzieję"~Julian Aleksandrowicz

Odkąd sięgam pamięcią ogromną radość sprawiało mi poznawanie i goszczenie innych ludzi. Dbałość o szczegóły, elegancja i tworzenie szczerej atmosfery w relacjach z ludźmi wytyczyła moją ścieżkę kariery zawodowej .
Z wykształcenia i wyboru jestem socjologiem. Moja praca zawodowa zawsze była ściśle powiązana z pracą w zespole i na rzecz innych ludzi. To co sprawia mi radość połączyłam z wiedzą która ułatwia mi zrozumienie różnych zachowań i zjawisk z którymi mamy do czynienia w relacjach z innymi ludźmi. 
Doświadczenie zawodowe zdobywałam w działach personalnych oraz  hotelu Nadmorskim w Gdyni. W 2004r  założyłam firmę szkoleniową Concierge Polska której misją jest tworzenie i promocja najlepszych wzorców zachowań i obsługi klientów. 
Opracowałam programy szkoleniowe dla kadry kierowniczej oraz specjalistów gościnności, które z sukcesem realizuję na terenie całego kraju. Byłam współorganizatorem międzynarodowej konferencji o profilu hotelarskim „Gościnność XXI wieku”.
Koordynowałam projekt edukacyjny Kadry Pomorskiej Gościnności 2009r.
Do 2014r byłam członkiem Kapituły prestiżowego konkursu „Hotel z pomysłem”. Stworzyłam cykl publikacji dla branżowych magazynów „Hotelarz”, „Rynek Turystyczny” , www.horeca.pl. 
W roku 2007 zostałam wyróżniona odznaką prestiżowego Międzynarodowego Stowarzyszenia Profesjonalnych Concierge "Les Clefs d' Or USA" za propagowanie i wdrażanie w Polsce najlepszych wzorców obsługi klientów. 
Byłam jedynym w Polsce licencjonowany trenerem szkoleń  autoryzowanych przez Holly Stiel – światowy autorytet w dziedzinie obsługi klientów w usługach Concierge.

Moje motto to „Wiedza stwarza nadzieję”- które wyznawał prof. Julian Aleksandrowicz.
Nasza dociekliwość, chęć kształcenia, otwartość na świat i ludzi daje zawsze rozwiązanie dla trudnych spraw.
Mam wielki szacunek do wiedzy, historii i sztuki. Wszystko co nas otacza wymaga atencji i empatii.
Mam niekonwencjonalne, twórcze podejście do wykonywanego zawodu Trenera umiejętności społecznych. Nie opieram się na utartych formułkach tylko szukam nowych dróg. Uważnie obserwuję zmiany we współczesnym świecie w tym zmiany w relacjach międzyludzkich. 
Największą motywację do działania odnajduję w bliskości rodziny i morza.